20 Ekim 2019 Pazar

SENİNLE BAŞLAR

SENİNLE BAŞLAR
yokluğuna alışmak mı ne dersin
hayatın anlamı seninle başlar
unutmaya çalışmak mı ne dersin
hayatın anlamı seninle başlar
dert etmem aşkının varsa kusuru
topla çıkar yok eyle kalan küsürü
sildim ömrümdeki bu son asırı
hayatın anlamı seninle başlar
ne desem kar etmez olup bitene
dur demek minnettir artık gidene
ne olur sabreyle bir daha dene
hayatın anlamı seninle başlar
çiçeği goncayı unuttum bilmem
kaybettim aklımı nicedir bulmam
ben senden gayrısına yar olmam
hayatın anlamı seninle başlar
gül diye koklasam sinende anı
bir yanı hasrettir gurbet bir yanı
öyle sev beni ki kalbimden tanı
hayatın anlamı seninle başlar
bilmem ki kaç senem sensiz eridi
dağ taş dolandı engin yürüdü
ömür bahçesinde güller kurudu
hayatın anlamı seninle başlar
daha ne diyeyim gel demek az mı
bir bakıp gözüme gül demek az mı
benimle yaşa benimle öl demek az mı
hayatın anlamı seninle başlar
halimiz hatrımız kaleme düştü
sözümüz kalpteydi kelama düştü
çınaroğlu namımız aleme düştü
hayatın anlamı seninle başlar... r. çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder