20 Ekim 2019 Pazar

SAKLADIM SENİ

SAKLADIM SENİ
aklıma geldiğin günden bu yana
yar diye gönlümde sakladım seni
tahtımı aldığın günden bu yana
yar diye gönlümde sakladım seni
bir bahar sabahı yahut gül idin
gönül penceremde ince tül idin
öyle güzel kokulu bir sümbül idin
yar diye gönlümde sakladım seni
kimseye açmadım bu sırrı ayan
gönlümü alıp da gönülsüz koyan
onca ay onca yıl onca zaman
yar diye gönlümde sakladım seni
ne güzel olurdu gelsen yanıma
ortak olsan ömrüme, her anıma
can katarsın belki diye canıma
bir ömür gönlümde sakladım seni
ruhumu bulurum kor gözlerinde
gece karanlığında sabah erinde
öyle bir yerdesin ki öyle derinde
bir ömür gönlümde sakladım seni
sakladım kokundan eller almasın
sakladım aşığından gayrı bulmasın
korkarım bu gönlüm sensiz kalmasın
yar diye gönlümde sakladım seni....r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder