20 Ekim 2019 Pazar

ÇOCUK VE OYUNCAĞI

ÇOCUK VE OYUNCAĞI
güzelce süslendi bir çocuk
oyuncağı ile buluşmak için
yola koyuldu çarçabuk
hayaline kavuşmak için
birden aklına geldi saat kaç
sormak lazım birine
bunda bilmem neydi amaç
geçen zamanı koymak yerine
sonra devam etti koşmaya
ilerde bir ağaç gölgesinde
oturdu başladı konuşmaya
o güzel oyuncağı elinde
sus dedi lütfen sevgili oyuncak
ne olur anneme bir şey söyleme
yeni uçtum hayallerime ancak
beni çok uzakta bekletme
derken koşarak aktı gitti zaman
çocuk biraz üzüldü
gökyüzüne bakınca o an
sağnak bir yağmur süzüldü
keşke bir şemsiye olsaydı
yahut kalın bir şey, bir elbise
insanlar bu iyilikle dolsaydı
çocuk dua etti *mümkün ise*
sonra oyuncağına döndü gözü
usulca okşadı onu biraz
ıslanmıştı eli yüzü
hiç etmedi yağmura itiraz
olsun dedi bir ağacımız var
gölgesinde bir çocuk bir oyuncak
belki * Allah* dedi sesimizi duyar
bize yardım eder o ancak
durdu birden yağan yağmur
ardından bir ılık rüzgar
sanki göklerden gelen bir nur
seslendi *çocuklar ah çocuklar*
eline bir küçük kutu vermişti
göklerden gelen nurlu yüz
altına ipek bir döşek sermişti
her yeri yumuşak her yeri düz
çocuk şaşırdı olanlara bakıp kaldı
uyanmak hiç de olası değildi
aklında çocukça bir hayal kaldı
gözünden bir damla yaş geldi...
ah benim babam ah olmayan annem
ah geceme ay gibi doğan ailem
açlığa susuzluğa gam etmez yüreğim
ben bir çocuğum ne diyeyim ne diyeyim... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder