20 Ekim 2019 Pazar

ÇAĞLAYIP GİTTİM

tesiri olmayan sözler üstüne,
sevme umudunu yeğleyip gittim
ıraktan ırağa izler üstüne
gözümde yaşlarla ağlayıp gittim
bilmeden sevdanın en zor halini
hasrete çevirdi aşkın yolunu
neyleyim bu anda dünya malını
hesabı kitabı sağlayıp gittim
tükenmez dediğim seneler bitti
çeresiz kaldım ki çareler bitti
saymadım ben içimde neler bitti
yaramı ateşle dağlayıp gittim
gönülden gönüle gitmek dilerken
sinende kokunla yatmak dilerken
sevmenin hazzını tatmak dilerken
tel tel saçlarınla bağlayıp gittim
gittim ki dönmesi mümkün olmasın
seninle bir aşka imkan olmasın
bu dünya mutlu bir mekan olmasın
dağlardan denizlere çağlayıp gittim
çınaroğlu elbette bir yol bulunur
tutacak bir ağaç bir dal bulunur
nasılsa anlayan bir kul bulunur
diyerek gönlümü eğleyip gittim... r.çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder