20 Ekim 2019 Pazar

ARIYORUM

ARIYORUM
hakikat hırkasın giydim üstüme
dünya alem gezip irfan arıyorum
aç mıyım tok muyum bilmem amma
bir yudum su biraz da nan arıyorum
kendini halkına rehber edecek
ilme hakim olacak dava güdecek
bilmediği bir şey için bin yıl gidecek
ilim yolculuğuna insan arıyorum
günde beş vakit huzura dursun
bana benim gönlüm ile buyursun
nerede bir aç var ise doyursun
Hak için veren mennan arıyorum
gözü olmasın haram mal ile mülkte
Şahı Merdan gibi gözü kara cenkte
doğrulukta adalette dahi iyilikte
önden giden önder ilhan arıyorum
göz etsin mazlumu kol kanat gersin
isteyene kendi mülkünden versin
ister ise Makam ı İbrahim e ersin
yurduma büyük bir sultan arıyorum
haklıyı haksızdan ayırsın diye
düşeni kaldırsın kayırsın diye
hakikat nasılsa buyursun diye
iki kefesi bir olan mizan arıyorum
çınaroğlu nerde olsa alır aradığın
koyun kuzu gibi bilir aradığın
yitik olsa deryada bulur aradığın
bir gönül bir makam bir han arıyorum...r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder