26 Şubat 2016 Cuma

HOCALI

HOCALI
Hocalı vatanımdır, özümdür,ar'ımdır
Bu acı ruhuma çöreklenen efkarımdır
Ermenisi rusu acemi gelse ne mana
Hocalı bin yıllık otağım ata diyarımdır
zalimsiniz biliyoruz elbette maziden
öc aldınız beşikteki yatan kuzudan
yürekleri kavurdunuz bu ince sızıdan
Hocalı yüreğimdir benim diğer yarımdır
Karabağım, çiçeklerin açar mı aceb
düşman mehmedimden kaçar mı acab
öz gardaşım gardaşlıktan geçer mi aceb
azerim,özbeğim kırgızım, tatarımdır
güvenmem dünyanın topuna tüfeğine
vatan aşkı düşen de milletin yüreğine
bize üstün gelmek kokuşmuşun neyine
bayrağım milletim şanım itibarımdır
bin yıldır hizmet ettik Hakk yoluna biz
vurmadık aman dileyen bir kuluna biz
bu yurtlarda gün gelir salına salına biz
gezeceğiz yemin olsun, dilde ikrarımdır
Hocalı vatanımdır hem özümdür benim
kimse bilmez lakin iki gözümdür benim
tarihte turanım verdiğim sözümdür benim
bu yurt, bayrak bizimdir,bu son kararımdır
Hocalı bin yıllık otağım ata diyarımdır... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder