23 Şubat 2016 Salı

İSTEMEM

İSTEMEM
bir kuru nağmeye sığmaz hayalim
aklımdaki fikre kıraat istemem
gönlünden gitmeye kalmadı halim
sana varmak için vuslat istemem
ne dillere düşür, ne anlat beni
ne güle sar ne dikene at beni
ister şimdi öldür ister yaşat beni
daha senden başka murat istemem
aşığım ya bu halim yeter bana
hasretin dahi sevda katar bana
seni benden alıp yine satar bana
bundan başka güzel hayat istemem
aşk ehlinden bir dergaha varsam
suküt edip gözlerimle dem vursam
bilmem huzur musun, çile mi desem
ben bu aşktan bir şefaat istemem,
günahımı çekerim, affını diler,
Hakk'a gider bende kalan sevgiler
kimi pişman kimi ağlar kimi güler
Hakk' demeden kolay sırat istemem
önemi yok güzel sözler söyleme
dilini yorup aklı ziyan eyleme
çınaroğlu boşa umut bağlama
can çekilen dize takat istemem... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder