15 Şubat 2016 Pazartesi

GELİVER NE OLUR

GELİVER NE OLUR

ey gamlı gecem, ey ümitvar sabahım
ey dilimde sitemim, yüreğimdeki ahım
sevmek seni bütün bir ömür günahım
hesabım, kitabım,şaştı geliver ne olur


ey mevsimim,hazanım, dahi baharım
ey gönül zindanlarında yanan harım
ey benim vatanım,yurdum,iki diyarım
yolum saptı,aklım karıştı geliver ne olur

ey denizim, meltemim kumum güneşim
ey bu dünyada eşi dahi olmayan eşim,
ey benim rüyamda bile delice sevişim
hayalin gerçeğini aştı geliver ne olur

ey benim goncam, gülüm, gülistanım
ey benim sarayımda gezinen sultanım
akıldan ettin beni,sensiz geçmiyor anım
ömrüme ziyan bulaştı geliver ne olur

ey gülüşü nazik, dili bal, yüzü şen yar,
ey beni hayalde görende gülüşen yar
ey bahtıma sevda diyerek düşen yar
duam bile Hakk'a ulaştı geliver ne olur.... rasim çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder