20 Şubat 2016 Cumartesi

BİR AYRILIK ŞİİRİ

BİR AYRILIK ŞİİRİ

şiirlere kan bulaştı aşklara ölüm
bir ayrılık şiiri yazdırdın bana
nasıl bir sevdasın, nasıl bir zulüm
bir ayrılık şiiri yazdırdın bana

ah etmem desem de ediyorum anla
unuturum seni de heyhat zamanla
her yanım göz yaşı her yanım kanla
bir ayrılık şiiri yazdırdın bana

ne çare umarım ne geri gelmeni
istemem bu halde iken görmeni
öyle boynu bükük bırakıp da beni
bir ayrılık şiiri yazdırdın bana

ister Hakk'a sığın ister başını yasla
kaç bahar geçse de gelmezsin asla
yapamam ben senin gibi ihtirasla
bir ayrılık şiiri yazdırdın bana

korkarım ahımı alır mutsuz olursun
korkarım ettiğini elden bulursun
belki sızlar yüreğin pişman olursun
bir ayrılık şiiri yazdırdın bana

karardı gündüzüm güneşim söndü
her mevsim bahardı hazana döndü
gelişin gönlüme şenlikti, düğündü
lakin, bir ayrılık şiiri yazdırdın bana

öldü bilesin aşığın, delice sevenin
kapandı sayfaları aşk defterinin
bundandır gönlümde yaradır yerin
bundandır gözlerim nemli,tenim serin
bir ayrılık şiiri yazdırdın bana... ....r. çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder