28 Şubat 2016 Pazar

NE OLUR

NE OLUR
biraz dön bu yana biraz nazar et,
bir iki cümle konuş, kelime sarfet,
dolmadı mı diline verdiğin mühlet
sükut etme elemim büyür ne olur

şairler kıskandı sevgimden seni
kaç bahar bekledim inan gelmeni
bir umut vaad edip beni sevmeni
bir kez olsun söyle, kayır ne olur
bakarsın gençliğin en deli çağıdır
sevmek seni ateşlerin kor ocağıdır
ister kız bana şimdi istersen bağır
çekinme ismimi duyur ne olur
eskittim sensiz ömrü yas tuttum
yollar geçti, mevsimleri unuttum
geleceksin diye gönlümü avuttum
yakma bu gönlü cayır cayır ne olur
bir garip halim var demem ellere
ilk baharda geliver bakıp güllere
günde bin kez ismini anan dillere
misafir ol bir cümle buyur ne olur,
garibim derdim de derman da sensin
bi çare ömrüme ferman da sensin
öyle bir gülümse gökte ay gücensin
geceyi gündüzden ayır ne olur
vefasız değilsin sitem yakışmaz
aşığının dilinden kötü söz çıkmaz
ben bıraksam hayalin beni bırakmaz
hatıranı aklımdan sıyır ne olur....... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder