27 Şubat 2016 Cumartesi

YABANCI

YABANCI
gönül zindanına attın ya beni
artık sen bana ırak ben sana el
yad el cümlesine kattın ya beni
artık sen bana ırak ben sana el
böyle ne selam gönder ne haber
ne de bir resmimiz kalsın beraber
maziyi unut, hatıramı geri ver
artık sen bana ırak ben sana el
kokunu al yastığımdan gelmesin
kimse seni benim mazim bilmesin
harab eyle gönül tahtı kalmasın
artık sen bana ırak ben sana el
her gece bir ses her gece hayal
her gece gönlünü kederlere sal
bırakma hakkını üzerimden al
artık sen bana ırak ben sana el
bilirsin bu yolda çektiğim nazı
kaç kere unuttun verdiğin sözü
yalanın yanlışın çıksın ki gözü
artık sen bana ırak ben sana el
unut ki gönlünü el doldurmasın
bir bahçe kurumuş gül doldurmasın
her heceyi sitemle dil doldurmasın
artık sen bana ırak ben sana el. ..r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder