20 Mart 2018 Salı

GECE KAHVESİ

GECE KAHVESİ
düştün mü aklıma,
ansızın bir gece yarısı,
bazen özlemle anarım
bazen derin bir kalp ağrısı
dinlerim bir yetim çocuk gibi
yalnız bir çığlık sesi
alır da beni sana getirir
bir gece kahvesi...
düştün mü aklıma,
ansızın bir gece yarısı
bazen derman olursun derdime
bazen de bir gönül yarası
ne zaman bir şiir yazmak istesem
ne zaman bir aşk düşlesem
içimde bir kavuşma hevesi
alır da beni sana getirir
bir gece kahvesi...
düştün mü aklıma,
ansızın bir gece yarısı
günlerden hazin bir cuma
matemdir sensiz her şiir
matemdir sensiz her şarkı
hatıralar dökülür bir bir
bir kaç damla ile avucuma
tutarken içimde ayrılık yası
alır da beni sana getirir,
bir gece kahvesi,
düştün mü aklıma,
ansızın bir gece yarısı
gözlerin ela mıydı
yeşil mi, yoksa mavi mi
ahh,,, bir gece gelsen de kapıma
görebilseydin halimi
gittiğim her gönül yabancı
yaramaz bana bilirim,
senden başka bir iklimin havası
nasılsa sevmekle başlar her şey
nasılsa hasretin bir aşkın mirası
alır da sana getirir elbet
bir gece kahvesi...
düştün mü aklıma,
ansızın bir gece yarısı,
bazen özlemle anarım adını
bazen de bir kalp ağrısı
sevebilmek usanmadan
bütün duyguların en hası
kim bilir belki de ansızın
alır da sana getirir
bir gece kahvesi... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder