20 Mart 2018 Salı

FERMAN EYLE EY KAŞLARI KEMANIM

FERMAN EYLE EY KAŞLARI KEMANIM
ferman eyle ey kaşları kemanım
bir görende suçu var mı sevenin
vallahi sormaya yetmez imanım
leyla mıdır adın senin şirin mi
gah kakülün rüzigara meyleder
gahi o dem alemleri zapteder
gören seni huri -melek zanneder
evliyalar enbiyalar yaren mi
ol sırrına ermek içün gönlümü
feda idüp ben bu fani ömrümü
sana dönsem kıble bilip yönümü
Kabe senin mekanın mı yerin mi
anlatılmaz aşkın senle vuslatı
geçmek için sevda denen sıratı
senden yana verse zerre muradı
almayu ben bu da ah u zarın mı
kul olayım senden şifa bulayım
hanen içre ben ashabın olayım
bahçıvanım gülün goncan sulayım
bu hörmetten söyle sevda kar*ın mı
ne vakit dersen o vakit gelirim
lal olsan da her dileğin bilirim
ister isen aha burda ölürüm
sen için ölmek bana sorun mu
çınaroğlu yar ilen avaz eder
o yar bana cilve eder naz eder
bir bakmışın kara kışı yaz eder
sevda senin ateşin mi narın mı... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder