20 Mart 2018 Salı

FEDA EYLEDİM

FEDA EYLEDİM
şu yalan dünyada sevda namına
neyim varsa sana feda eyledim
çektiğim çileyi aşkından sayıp
ömrü senden yana feda eyledim
bir baki mutluluk arar da insan
sever de kalmaz mı kararda insan
dağları ferhad gibi yarar da insan
ırmakları bir ana feda eyledim
saçların ömrüme sarılmış gibiydi
saçların ezelden örülmüş gibiydi
gönül yurdumda görülmüş gibiydi
yar diyerek ona feda eyledim
bir zemheri ayazında kar vardı
geldi kuruldu tahtıma yer vardı
sanki gül teninde saklı har vardı
gönlü senden yana feda eyledim
baksam da nafile göremem gözle
anlatılmaz güzelliğin bir sözle
hele biraz sev ara biraz da özle
zamanı zamana feda eyledim
çınaroğlu cefayı aşk için sever
alemde ne varsa meşk için sever
sanma bu mülkü köşk için sever
bu canı canana feda eyledim..... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder