20 Mart 2018 Salı

BİR GÜZEL GÖRDÜM

BİR GÜZEL GÖRDÜM
ben bir güzel gördüm çorum ilinde
acep o güzelin yari var m*ola
kime anlatayım bilmem derdimi
acep o güzelin yari var m*ola
dağıttı zülüfün yellere karşı
beni mecnun etti çöllere karşı
bir garip haldeyim ellere karşı
acep o güzelin yari var m*ola
sordum soruştum aman dediler
o güzel ta anadan yaman dediler
bırakmaz sevende iman dediler
acep o güzelin yari var m*ola
dedim ki ey dilber kimin kulusan
hazine mülkünün altın pulusan
gönülden gönüle kimin yolusan
acep o güzelin yari var m*ola
dedi ey bülbül gibi öten aşığım
bilmez misin hanede son beşiğim
daha gelmedi say benim keşiğim
ben de ister idim sana yar olmak
büküldü boynum da kırıldı belim
tutuldu lal oldu konuşmaz dilim
güzeller güzeli ben nerden bilim
söyle hele sen kimlere aşıksın
ananda atanda en son beşiksin
başladı saymaya ağabey ablasın
dedi bu sırrı yayan toplasın
var git hele üç beş mevsim atlasın
ben de isterim sana yar olmak
gönül eri bilip son karar olmak
dedim kurban olayim seni verene
hasmım benden gayrı yüzün görene
var git selam götür şimdi yörene
çınaroğlu yar bilecek seni hem
buldu gönül sultanını dem bu dem... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder