8 Mart 2016 Salı

KAHVERENGİ GECE

KAHVERENGİ GECE
ayrıldım gönül mabedinden
kahverengi bir gecede
hayalim yarım kaldı
umudum kanlar içinde
üzerine alınma ne olur
gidiyorum gönül mabedinden
kahverengi bir gecede
ardımda şehrin ışıkları
sokakların en çıkmaz yerleri
gece kıskanırken aşıkları
saklıyor serserileri
kovdun mu beni
yoksa ben mi alındım
günahım sevabım aşkın boynuna
unutma sevildiğin günleri.
şimdi sen şehrin bir ucunda
ben bir ucunda
kahverengi bir geceyi anımsatır
hatıraların avucumda
saçlarına ayaz vursun
çiğ düşen dallar gibi
her gece böyle hüzün her gece hasret
her gece seni anımsarım
her gece ağlar gibi
ayrıldım gönül mabedinden
bundan sonrası sen sağ ben selamet
umudumu bıraktım,
bir de yarım kalan düşleri
kahverengi bir geceye sardım
aklıma düşen gülüşleri
ardımdan bir garip ses, yine
içimde bir burukluk
ne olur iyi bak kendine
sen sağ ben selamet
ben kahverengi bir geceye
sen Allah'a emanet... ...... r çınaroğlu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder