22 Mart 2016 Salı

AH BENİM GÖZLERİ ÖMÜRLÜK YARİM

AH BENİM GÖZLERİ ÖMÜRLÜK YARİM
ah benim gözleri ömürlük yarim
nedendir nazınla usandırırsın
el edip camın tül perdesinden
gel diye bu kulu hep kandırırsın
bazen melaike gibi görünüp
süslenip ala yeşile bürünüp
cemalin göster şöyle bir dönüp
ancak bu ateşi sen söndürürsün
bir gülün manası nedir bilemem
dalıp deryalara inci bulamam
bu kadar işveye naza gelemem
bu hal ile beni sen yandırırsın
düğümlenir yürekteki hasretim
her gece başlar elem nöbetim
sensizken garibim, üstelik yetim
alır garip canım sen öldürürsün
haneme gel olsan, destur diyerek
ömrümü harcasam ben'in sayarak
içimde bir tatlı huzur duyarak
bahtımı yolundan sen döndürürsün
vuslata erer mi ömür sermayem
senden gayrı olmadı ki bir gayem
şayet mutluluksa benim de payem
mutluluk bahşeder sen güldürürsün... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder