10 Mart 2016 Perşembe

BİR ANKARA ŞİİRİ

BİR ANKARA ŞİİRİ
ne o gözlerin yaşlı
başında sevda mı var
ey gönül başkentim
ey benim ankaram
gidişin ömrüme zarar
ey benim gönül yaram
ne o gözlerin yaşlı
başında sevda mı var
işittim yağmurun sesini
bir akasya gölgesinde
belki eski bir tren garında
kızılayın sokaklarında
ey benim gönül başkentim
ey benim ankaram
her gece kanar sensiz
şu benim gönül yaram
özlediğim sensin,
beklediğim sen
kocatepede ışıklar yanar
bir sabah vakti gibi serin
bir ankara kadar güzel
beni aşık eden gözlerin
ey benim gönül başkentim
ey benim ankaram
ey benim çiğdem sarısı ayrılığım
gözlerine düştüm
sen ankarasın bana
ben sıradan bir diyar
tutuşsun hasretinden bu şehir
belki de sesimi duyar
yaşamak sonsuz değil lakin
sensiz ölmek var.......r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder