1 Nisan 2016 Cuma

SİTEM

SİTEM
özledim saçından esen rüzgarı
kokunu getirmeyen yellere sitem
her mevsim bekliyor gibi baharı
sinende açmayan güllere sitem
bazen hayal gibi karşımda durup
gelmezsin geceme neden uydurup
gönülden gönüle köprüler kurup
sonu bana çıkmayan yollara sitem
ümitle bekledim her gece seni
isterim bilirsin her an gelmeni
görürsen bir kuytu köşede beni
halimi görmeyen kullara sitem
hatıran saklıdır gönül yurdumda
bin pişmanım seni bir kez kırdım da
o güzel günleri koyup ardımda
seni benden ayıran yıllara sitem
sensiz sokaklarda gezdim her gece
tövbeler yeminler bozdum her gece
şarkılar, şiirler yazdım her gece
gönlümü inciten dillere sitem
sen gelme, bana gel desen yeter
yokluğun en büyük acıdan beter
her gece ruhuma bir düğüm atar
o düğümü çözmeyen ellere sitem
söz verdim kendime özlemem diye
yolunu camlardan gözlemem diye
ölürsem bu sırrı gizlemem diyen
bendeki bu garip hallere sitem..... r çınaroğlu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder