16 Nisan 2016 Cumartesi

GÜCENDİM

GÜCENDİM
bir daha selamını almam demişsin
gücendim sevgilim sana gücendim
ölsem de adını anmam demişsin
gücendim senden yana gücendim
geçmişi silerim kalmaz zerresi
kapanır demişsin yürek yarası
nasıl olsa bulunur başka birisi
gücendim bilesin buna gücendim
aklıma gelmiyor maziden bir gün
nedir bilmem benden gayrı gördüğün
her günüm her gece artık bir düğün
unuttum demişsin ona gücendim
aklım almıyor şimdi onca tufanı
gönlümdü alemin en mamur hanı
mümkün mü durdurmak geçen zamanı
tükendi bu ömrüm cana gücendim
gerçeğe ermeden her gece düşün
ağarır saçların dökülür dişin
sarmışken dört bir yanı ateşin
hasretinle yana yana gücendim
garibim halimi bilmez yabancı
dilim tatlı söyler yürekte acı
bulunmaz Hakk'tan gayrı ilacı
her saat,dakika, an'a gücendim... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder