15 Nisan 2016 Cuma

BAŞIM ÜSTÜNE

BAŞIM ÜSTÜNE
gül yüzlü canandan bir selam gelmiş
aldım selamını başım üstüne
bilmez ki el benim o sılam gelmiş
aldım selamını başım üstüne
onca ömür geçmiş yasla dolmuşum
ne bir murat almış ne de gülmüşüm
gül yüzlü canana hasret kalmışım
aldım selamını başım üstüne
kul eyler bu sevda beni kul eyler
yare kul olmayan sevdayı neyler
bazen ağıt yakar bazen gül eyler
aldım selamını başım üstüne
hasretin tüketti sabır sebatı
kuruttu bahçemde canlı nebatı
bilmem bu sevinin neydi kabahatı
aldım selamını başım üstüne
derman istemedim lokman hekimden
hayalin silinmez oldu aklımdan
kul içine çıkıp sorsam bu kimden
aldım selamını başımı üstüne
takvimler eskidi seneler kayıp
seni sordum aleme bilmeden ayıp
hasretinle her geçen geceyi sayıp
aldım selamını başım üstüne
dillere düştük mü artık yeridir
bundan gayrı bilirler kimin yaridir
onca güzel içinden yalnız biridir
aldım selamını başım üstüne
çınaroğlu hem haldir aşkınla senin
yansa da külleri kalmaz bu tenin
gönül bahçesinde saklıdır yerin
aldım selamını başım üstüne... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder