1 Aralık 2017 Cuma

SENİN HAYALİN

SENİN HAYALİN

ay vursun yüzüne olsun aydınlık,
her gece vehmimde senin hayalin
sensiz her gece kor her gün karanlık
beni mecnun eder senin hayalin

yar desem uzaksın el desem yakın
gülsün hep gözlerin ağlama sakın,
saçının her teline sevdayı takın
beni benden alan senin hayalin

dokunsa ellerim saçının teline
söz demem ben olan tüm hayaline
kendimi koyup da mecnun yerine
çöllere salan senin da hayalin

ne olur öff deme, sitem sayarım
fedadır bilirsin yolunda varım
her gece tutuşur her gece harım
yakar da kor eder senin hayalin

göğsüne yasla beni uzanıp dize
ne gerek var kelama ne gerek söze
arada bir bakıp da böyle göz göze
sevmeden sevdaya salar hayalin

matemden sayarım sensiz düğünü
unutur gözlerim geldiğim yönü
kısacık ömrümün en kutlu günü
seni bana sevdiren senin hayalin
beni benden alan senin hayalin... r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder