4 Mayıs 2016 Çarşamba

MÜNACAAAT

MÜNACAAT
halk edip bir damla sudan beni
can verdin kudreti sonsuz Allah'ım
uyandır bu derin uykudan beni
ey benim rahmeti sonsuz Allah'ım
kaç kere çağırdın ezanlar ile
kudretli kelamı yazanlar ile
cehalet mührünü bozanlar ile
ey benim hilkati sonsuz Allah'ım
bu garip başımı avuttum sandım
öğüt verdin cümlesin tuttum sandım
tövbemi kabul et cehlimdem usandım
ey benim mağfireti sonsuz Allah'ım
ne olur bakma günahım çoktur
ateşten kurtarır sevabım yoktur
biliriz yevm-i mahşerin haktır
ey benim azameti sonsuz Allah'ım
feryadım yükselir arşı alaya
bin kez tövbe etsem azdır Mevla'ya
bakarsın bir anda koyar sıraya
ey benim hikmeti sonsuz Allah'ım
bir zaman tanıdın ömürdü adı
zamanla kalmadı hayatın tadı
olmasın insanın gayrı muradı
ey beni muradı veren Allah'ım
çınaroğlu tövbe eder kapına gelip
o aciz başını yoluna serip
Kuran'dan o derin manaya erip
ey benim ilmi yere seren Allah'ım. r çınaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder